Elokuu -87 ja Milli pyytää mukaansa Suonionkadulla sijaitsevaan luukkuun, jossa 18v. Ira ja n. 25v. Ani odottavat Miestä, joka kotvan päästä tuokin rännitettäväksi ihmejauhetta. Vuoronperään neidot joutuvat fyrkan lisäksi kumartumaan keittokomeron lavuaaria vasten, jotta Mies saa nussittua heitä. Mutta he eivät enää välitä, ihmejauhe on ehtinyt jo kulkeutua ohuen metallin läpi turvonneesseen runneltuun verisuoneen. Mies nussii, Milli rännittää ja mä tsiigaan uteliaana Aurooraa litkien. "Ei nimiä!"-se oli ainoot sanat miehen suusta, kun mut näki sisään astuessaan. Nyt astuessaan pimuja sisään ulos Mies on hiljaa, mimmit on hiljaa. Mies jakaa lastinsa tasapuolisesti giltsien hanureihin ja poistuu sanomatta sanaakaan.Hiljaisuus ei ole kiusallista, olen ainoa selväpäinen, vaikkakin kännissä kuin nuori Amurintiikeri juhannuskokossa. Sitten Milli ja Ani siirtyvät makuuhuoneeseen panemaan. Ira lojuu puolielottomana puolialasti puoliksi istuvassa asennossaa puolipaljaana sohvalla. Minä uppoudun nojatuolin pehmoiluun ja mietin mistä lisää brenkkua. Hiljaisuuden katkaisee raju tappelu makkarista: "Vittu sä et kertonu mulle mitään, vittu miks sä et kertonu, sä et kertonu ja me pantiin just?!" Milli on kärttyinen kun on saanut räkänauravalta Anilta tietää tämän saaneen positiivisen tuloksen HIV-testistä. Itse asiassa Anin vahingoniloinen räkänauru peittoaa Millin kuolonkauhunsekaisen tuskan. Irakin herää ja suoristaa puolialastoman vartalonsa. Milli pyytää mut eteiseen ja kuristaan sitä, vaan en oikein pysty loppuun asti. Sit se kuristaa itseltään tajun ja pyytää, etten herättäis. Meen takas nojatuoliin vaivautuneena kun Milli jää makaan eteisen lattialle. Imen Aurooran jämiä ja tuijotan Iran toista daisarii, joka on pulpahtanut esiin. Joku järjenhivenenkaltainen estää liiemmät edesottamukset ja napautan erektioni vaivihkaaunten maille. Josta puolestaan Milli äänien perusteella alkaa palautumaan. Jauhot on tält erää loppu, tai tod.näk. mimmit haluu loput itselleen, päivähän on vasta alussa ja Mies tulee seuraavan kerran vasta huomen. Pamit, Ekstusonit, Laguunit, dulla, brenkku, bissekin...finiito. Milli ehdottaa  et lähetään Tullinpuomin Essolle pölliin kompakteja fillarin paikkausrasioita, joissa aivan vitun hyvää liimaa snadisti mukana. Tullinpuomi on 24h auki, joten matkal ehtii  käydä mun 14 neliön murjus hakeen Millin sitruunan, polttaan yhet raakatötsyt ja siitä vastineex Millille mun vikat(4)jääkaappibisset. Hesarin Alepasta käyn viel pölliin tomaattimaksamakkarapötkön. Mun kämpäl ei oo vessaa, se on rappukäytäväs ja aina ku sinne menee tulee hulluhomo Markus raottaan lukotontapaskaläävän ovee ja hinkkaan itseään. Parin vuoden päästä muuten törmäsin Markukseen Hesperian suljetulla (A4). Mun luukus majaili kans Pete&Taru, niiden kissa ja itse vuokralainen Kaide, joka raahas sinne millon minkäkilaisia pimui pantavaksi mun kiusaks. Yx niistä putos kesken riemujen kerrossängyn yläpediltä. Mäkin onnistuin myöhemmin yläpedille muutettuani pudottaan yhden (ex-duunipaikan pizzeria Cara Mian tarjoilija Jatta). Nyt Milli on väsänny mulle niukat tötsyt ja raakana alan imeen Millin imiessä jo toista Amiraalia...